top of page
חיפוש

כתבו עלינו

שמחים לשתף את הכתבה שהתפרסמה

באתר מיס מנדלה, בתאריך 26 ליוני 2020 -

אודות המיזם והעשייה שלנו ביוון,

אתר העוסק בעולם של נשים ושל מרחבי עבודה.


 

אידית מרקוביץ היא יזמית נדל"ן ומומחית להשבחת נכסים ומעצבת פנים בכירה ובאמתחתה מספר רב של השקעות ופרויקטים בתחום השקעות נדל"ן והשבחת נכסים בארץ וביוון, נולדה וגרה ביוון ומכירה היטב את אתונה, את שכונותיה, את יתרונותיה ואת הזדמנויות הנדל"ן שחבויות בתוכה.בעשור האחרון מרצה במספר מכללות מובילות בארץ בנושאים של השקעות נדל"ן והשבחת נכסים, עיצוב פנים, כותבת מאמרים ומפעילה בלוג. בעלת השכלה אקלקטית הכוללת לימודי עיצוב ואדריכלות פנים, לימודי אוצרות, לימודי אומנות ולימודים קלסיים לצד לימודים בתחום נדל"ן, ניהול עסקים ושיווק.



איך העסק התחיל?


"ההשקעות ביוון התחילו ממקום אישי – החיבור למקום שנולדתי וגדלתי עד שעליתי ארצה עם הוריי, מקום שמאגד ומחבר את הדברים שמדברים אליי, את אהבתי ליוון, ליצירה, לתהליך מחשבתי, המורכבות ורב שכבתיות המאפיינת עסקאות נדל"ן מוצלחות, תוך התייחסות להקשרים תרבותיים, אהבת אדם ועבודה עם אנשים. החלטתי לרכז את הניסיון שצברתי בהשקעות נדל"ן והשבחת נכסים לטובת המשקיעים הישראלים ביוון והקמה את המיזם BOUTIQUE INVESTMENTS IN GREECE במטרה להתמקד באיתור השבחת נכסים ולהעניק שירותי ליווי מלאים לרכישת נכסים ביוון באופן מקצועי ויעיל, בעברית וביוונית, למשקיע הישראלי ביוון."


כמה משפטים על העסק


"המיזם שלנו מלווה ישראלים בתהליך רכישת נכסים להשקעה או נכסים פרטיים לנופש ביוון. אנו מספקים תוכנית עסקית להשבחה הכוללת ייעוץ, ליווי והכוונה הכוללים בחינת עלות הנכס לעומת מחיר השוק וניתוח כדאיות כלכלית, איתור נכסים מתאימים, בחינת אופי השיפוץ במידת הצורך, העלויות ולוחות הזמנים, שירותי תכנון ועיצוב הנכס, הכנת הצעת מחיר וכתב כמויות, הערכת שווי לאחר סיום ההשבחה. אנחנו מלווים עבור לקוחותינו את כל תהליך הרכישה ואת השיפוץ ודואגים לאופן העברת תשלומי הרווחים חזרה לישראל."





מה מיוחד בתהליך איתך?


"אני פוגשת המון אנשים המעוניינים בהשקעות נדל"ן ביוון, אבל חוששים להשקיע בעצמם בגלל המורכבות של השקעה במדינה זרה. הדרך היחידה להפיג את החששות האלה היא על ידי קבלת מידע אמין שיוכל להוביל לידי החלטה. אנחנו דואגים לאיתור והשבחת הנכס הנכון עבור לקוחותינו על מנת להשיג רווחי הון ושכירות גבוהים יותר בתהליך מקצועי, יעיל, מהיר, בעלות הוגנת ובשקיפות מלאה, אנחנו מלווים ומתרגמים עבורם את כל הליך הרכישה."


שלושה טיפים לנשים עצמאיות


"הצלחה לא נמדדת בכוונות ובתוכניות לעתיד, הצלחה נמדדת בעשייה שלך ולכן תקבעי לך מראש משימות כמותיות לפי תוכנית שהכנת מראש."


"פעם בשבוע, רצוי ביום חמישי תעני לעצמך על השאלה מה אני עשיתי השבוע בשביל לקדם את העסק שלי."


"תזכרי שגם מעשים קטנים לטובת העסק נחשבים ומשפיעים לעומת כוונות גדולות שלעולם לא יוצאות לפועל עקב מורכבותן."





חוויה מרגשת שהייתה לך כחלק מהעבודה


"אחת החוויות המרגשות הייתה רכישת דירת נופש פסטורלית עם נוף לים עבור לקוחה שהיה לה חלום על בית קטן ליד הים במחיר שהיא יכולה להרשות לעצמה. ביום שחתמנו על הסכם הרכישה והיא קבלה את המפתחות, הייתי ממש מאושרת, כי אין עבורי סיפוק גדול יותר מהחיוך על פניה ועד היום מהתמונות שהיא מעבירה לי בווטסאפ וחולקת איתי רגעים מאושרים."


איך את צומחת ממשברים?


"עבורי משבר הוא הזדמנות ללמידה ולשיפור תהליכי עבודה. יחד עם זאת אני מאפשרת לעצמי להיות לרגע עצובה, לעצור, לשאול מה לא היה טוב כאן, או מה יכולתי ללמוד כתוצאה מזה ואיך אני יכולה לעשות את הדברים אחרת. אני לא מתמקדת בכישלונות או משברים, אלא זוכרת את ההצלחות, ולכן בתודעה שלי תמיד דברים מתנהלים באופן חיובי והמשברים הם רק מכשולים קטנים בדרך."





מה את אוהבת בעבודה שלך?


"אני אוהבת את הקשר שנוצר עם הלקוחות שממשיך הרבה אחרי שהעסקה מסתיימת לקשר חברי. אוהבת את המפגשים שנוצרים בדרך לחיפוש הנכסים, מפגשים עם אנשים שלא הייתי פוגשת בשום דרך אחרת והסיפורים שמתלווים, על אנשים, פינות נסתרות, מאכלים ומה שביניהם, וגם אוהבת את הקולגות שאני פוגשת בדרך, לדוגמא אנטוניס – מתווך בשעות היום וזמר אופרה בשעות הערב שהזמין אותנו למופע שלו באחד המועדונים השווים של אתונה. אני אוהבת להיות על הקו בין אתונה להרצליה ולהתגורר בשתי מדינות בו זמנית."


רוצים להכיר את אידית קצת יותר?

מוזמנות להיכנס לאתר, לקבוצת פייסבוק ולדף העסקי שלה.

 

הכתבה נכתבה ע"י עמנואלה בינר, והופיעה במגזין 'מיס מנדלה' בתאריך 26-6-2020

 

42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page